Lumea mea e simpla…

…about me

O discutie cu deliciu creditat

pe 30 Noiembrie 2016

– Buna seara, Radio Lynx?
– Da, cum ce putem sa va ajutam?
– Numele meu este Nicolae, sunt Mos Nicolae.
– Mos Nicolae cel care niciodata nu se arata si numeni nu ii stie chipul?
– Da, in persoana. Va rog un lucru, de fapt am mai multe, dar sa le luam cu inceputul.
– Daca pot sa va ajut cu mare drag. Cu ce pot sa va fiu de folos?
– Pe parcursul discutiei va voi spune si cateva informatii personale despre mine. Am rugamintea ca acelea sa ramana doar intre noi. Se poate?
– Cum sa nu, sunt ochi si urechi, mai mult urechi decat ochi dar spuneti.
– Dupa cum banuiesc ca stiti, eu am facut parte dntr-o familie foarte bogata. Am vandut tot pentru a ajuta pe toti din jurul meu, mie nu mi-a trebuit nimic.
– Am citit cate ceva, dar din cauza faptului ca se gasesc foarte putine informatii in ceea ce te priveste, totul este pus sub semnul intrebarii, dar vorbeste-mi la per tu.

Merci-Facteur.com

Merci-Facteur.com


– O sa lucrez si la acest aspect, dar intai sa rezolv problema care mi-a dat dureri de cap. Tu il stii pe Père Fouettard? Anul acesta a adunat mai multe persoane influente in jurul sau si vrea ca imaginea sa devina din ce in ce mai cunoscuta. El s-a nascut in Franta si a fost deja acceptat in Germania, Olanda, Belgia. In curand poate sa apara si in Romania daca nu luam masuri. Stiu ca pana azi nu ai auzit de el, nu este un nume inventat, trebuie sa ai incredere in mine. Ca sa iti demonstrez ca sunt cine spun, uite: anul trecut ai primit primit cadou o excursie in Laponia.
– Da, asa este. A fost un cadou minunat. Spune-mi cu ce pot sa te ajut?
– Am nevoie de un credit rapid. Am auzit la voi, la radio, ca exista o companie AVBS Credit. Pana acum am dat de companii care imi cer adeverinta de vechime de la locul de munca, dar locul meu de munca a fost acela de a face copilasii fericiti. Am nevoie de un credit doar cu buletinul si unul care sa fie aprobat rapid. Peste 6 zile soarta acestei tari se poate schimba fara acest credit si nu in bine, iar numele meu va disparea de pe buzele copiilor.
– Sa vad daca am inteles, tu vrei un credit rapid pentru ca, daca nu, numele tau va disparea de pe buzele copiilor? Si daca e asa, care e rolul meu aici? As putea sa va dau datele de contact de la ei si gata.
– Nu, nu, nu. CIA si FBI sunt pe urmele mele, vor sa vada cine este omul care intra in casele oamenilor fara a lasa urme, mai ca vor sa ma bage la violare de domiciliu, dar asta e alta poveste. Din cauza lor, anul asta nu pot contracara atacurile lui Père Fouettard singur, mai am nevoie doar de un mic ajutor. Am nevoie de un credit bancar. Eu nu pot sa ma arat, dar ai putea sa fii omul meu de legatura? Fac o procura pe numele tau.
sursatadefun.ro

sursatadefun.ro


– Nu stiu ce sa zic, m-ati luat prin suprindere, dar daca e sa ma gandesc la ce am promis cand am fost in Laponia, am zis ca voi ajuta oricand un om care imi da cere ajutorul.
– Stiam ca pot sa ma bazez pe tine si stiam si de promsiunea ta.
– Se pare ca nimic nu este intamplator in aceasta viata. Astept copia dupa buletin si procura pentru a merge la AVBS Credit. Chiar si eu am apelat la ei si pot sa va spun ca aceasta companie de brokeraj bancar gaseste cele mai bune solutii pentru a obtine un imprumut si intocmesc, dosarele de creditare, personalizat. In functie de dorintele pe care l-am avut, mi-au cautat cea mai buna varianta pentru imprumut. Oferta lor cuprinde credit de nevoi personale cu sau fara garantie imobiliara, credit IMM, credit ipotecar, credit Prima Casa sau o refinantare, credit rapid, card de credit la una dintre cele peste 25 de instituții financiare cu care sunt in parteneriat. La primul imprumut se ofera in general 1.500 lei. Acum pentru ca beneficiarul este Mos Nicolae, poate iti ofera chiar si mai mult de atat. O alta veste buna pentru tine e aceea ca acest credit poate fi accesat și pentru 5 zile. La fix, nu? Lista cu vesti bune continua: nu se aplica dobanda, poate fi anticipat oricând, fără comision de plată anticipată iar cu putin noroc banii pot fi ridicați în câteva zeci de minute. […]
avbs-bani-cadou
Conform planului totul a mers nesperat de bine si am reusit sa pregatesc cadourile pentru micuti. I-am urmarit cu drag cum isi lustruiau ghetutele. Cuprins fiind de emotie, pun mana pe telefon si sun la Radio Lynx.

– Buna seara, Radio Lynx?
– Iata o voce pe care as vrea sa o aud mereu, da Mos Nicolae, cu ce te putem ajuta?
– Pentru ca inca o data binele a invins, asa cum este normal, vreau sa ajut si eu aceasta companie de brokeraj bancar. Vreau sa apesi pe butonul ala „on air” si sa ma lasi sa le multumesc celor care au crezut in mine. M-au pus pe ganduri cuvintele pe care mi le-ai spus acum cateva zile si intre timp am vazut cat de mult conteaza comunicarea si transmitera mesajul pe cai libere si precise. Imi doresc ca numele meu sa fie asociat cu ei, vreau ca lumea sa se gandeasca la bucuria din suflet pe care o au cand apeleaza la ei. Va rog sa ma invitati telefonic de cate ori aveti o emisiune cu si despre ei pentru ca, datorita lor, am reusit sa duc lucrurile la bun sfarsit. 1.500 lei poate parea o suma mica, dar atunci cand ai nevoie de ei este o suma mare si doar un prieten bun te poate ajuta fara a-ti cere dobanda. Asa ii consider acum si chiar ma gandesc sa trimit un comunicat de presa, voua si altor parteneri media.
avbs-tipa-cadouri-300x200
Tot colindand lumea-n lung si lat, tot urmarind evolutia copilasilor, am descoperit un grup de 17 suflete unite, care impreuna reprezinta o forta greu de nedescris. Este vorba de staff-ul Super Blog. Ei sunt fosti participanti (la SuperBlog) care au o imaginatie cu care nu poti sa te pui, iar puterea cuvantului lor este uimitoare, te ia prin suprindere pentru ca au modalitati de abordare distincte. Imi aduc aminte foarte bine de Manuel Cheța care te suprindea cu articolele lui (plus postura impozanta) si la sfarsit insera un material care te facea sa recitesti articolul doar uitandu-te la poza. Cu el si inca 16 suflete minunate vreau sa pun la cale o serie de bannere si advertoriale, care sa atraga publicul ca un magnet. Bazandu-ma pe imaginatie, pe talet, pe naturalete si pe karisma lor, rezultatul nu poate sa fie decat unul fabulos. Nu am uitat nici de partcipantii de la SuperBlog. Chiar daca ei sunt cei „mici”, murmurul pe care il fac este unul incredibil de greu de oprit si asta este un lucru bun.

In urma cu patru ani auzeam „Luati site-ul de cultura si bagati-l in duba”. M-a durut foarte mult cand am auzit aceste cuvinte. V-am ales pe voi Radio Lynx si inca 10 parneteri media, total diferiti, ca sa faceti articole cu lipici pentru publicul targetat. Chiar si emisiuni ca am ales si o televiziune, TVR 2, care mereu sprijina proiectele de viitor. Daca stau si ma gandesc, voi la Radio Lynx aveti si un canal video, nu? Ati putea sa difuzati spoturi atat audio cat si video.

Si cine stie, poate reusesc sa ii conving pe Creadiv si pe Manuel Cheța sa faca o aplicatie impreuna. Amandoi au un trecut frumos, plin de creativitate si rezultatul il vad ca pe unul de succes. Eu prevad si mai multi clienti multumiti.

O alta colaborare de minune ar fi intre O Pisică Neagră care ar crea oricand o o campanie publicitara revolutionara si ExTraViTa.ro care ar promova-o la tot pasul. Stiti ce am observat la aceasta Pisica Neagra? In afara faptului ca superstitia nu are veridicitate (ba din contra), ca ei nu trebuie sa i se spuna decat titlul proiectului ca de restu se ocupa singura, nu ii place sa i se impuna deloc limite.

Va spuneam de comunicatele de presa, imi doresc o mai buna colaborare cu oamenii care ma iubesc si comunicatele pe care le voi trimite la toata lumea vor avea, scrise in colaborare cu PRwave, la sfarsit, semnatura mea. Nimeni nu se va mai putea indoi de mine si Père Fouettard nu va avea, in felul acesta, sorti de izbanda.

Dar stai, toate astea trebuie sa aiba un nume, pardon, un slogan.
„Creditul rapid iti suprinde asteptarile?”
Sau chiar:
„Da frau imaginatiei, acum se poate”
Nu, nu, e mult prea simplu.
„Lumea nu are nevoie de un alt credit card pentru ca exista AVBS Credit.”
Asta ramane ! Eu am plecat, am multe cadouri de impartit. Va multumesc pentru timpul acordat, rabdare si pentru toate celelalte.
logo1
SuperBlog2016

One response to “O discutie cu deliciu creditat

  1. Habar n-aveam cine este Père Fouettard pana acum, dar iata ca m-ai luminat. Mos Nicolae ar trebui sa ia un credit IMM, sa faca din visul lui o adevarata afacere! 😀
    Iți mulțumim mult pentru articol și mult succes!

Lasă un răspuns

