Lumea mea e simpla…

…about me

Calea spre un Craciun ideal.

pe 8 Decembrie 2016

Spiritul sarbatorilor a inceput sa apara pe alocuri, desi zapada lipseste cu desavarsire. Retelele de socializare sunt pline cu brazi artificiali care mai de care impodobiti. Imi aduc aminte ca intr-o toamna, nu foarte tarzie, mama a plecat la munca in pantofi si a venit acasa sloi. Cine se gandea ca o sa ninga asa de devreme si mult. Zapada avea in jur de 25 cm. In schimb, de foarte multi ani nu mai avem parte de asa ceva.

Am observat un lucru straniu la mine. Imi e dor sa vad zapada aia multa, desi eu sunt cea care imi dezapezesc masina ca fat frumos vad ca nu vrea sa se arate. Imi e dor de zarva pe care o faceam pe derdelus si era unul foarte mare. Nu stiu cum de aveam atata curaj, azi m-as gandii de 9 ori daca m-as da pe acolo sau nu. Si tot gandindu-ma la trecut mi-am adus aminte de vorbele Regelui Mihai cand a spus ca nu vede Romania ca pe o mostenire de la parintii nostri, ci ca pe o tara luata cu imprumut de la copiii nostri.

305_305_kfb_541xsierramfenytlevel-600x600Tinand cont de vorbele lui, as vrea ca toata lumea sa renunte la obiceiul acela de a avea brad natural in casa. In doua saptamani se scutura, dar lui ( bradului ) ia luat ani de zile ca sa creasca atat de mare. Sa nu mai spunem ca niciodata nu o sa aiba aspectul unui brad artificial, foarte bogat in ramuri.

Avantajul e ca acum poti sa iti comanzi ce fel de brad vrei: foarte bogat, sau doar bogat, colorat, cu iluminat, urias si chiar decorativ. Pana sa descopar site-ul e-Sarbatoare.ro nici nu ma gandeam ca exista atat de multe vartiante, dar aici am descoperit ceea ce nici in vise nu credeam ca o sa gasesc. Alegerea bradului nu este un lucru usor de facut. De multe ori pleci la drum cu o idee, sa cumperi ceva, si descoperi ca nu e ceea ce vrei de fapt. Atunci cand ai mai multe oferte la dispozitie, esti sigur ca alegerea facuta este cea mai buna.

Este important sa fim multumiti de alegerile facute pentru ca aceste alegeri contribuie la sanatatea noatra. Shoppingul este o terapie prin care multe femei se trateaza. Foarte rar mi-a fost dat sa vad o femeie suparata la shopping, ceea ce imi demonstreaza ca terapia are un real succes.

Multe momente frumoase va urez, eu ma duc sa dezleg un mister. Imi vine un miros de cozonac, de scortisoara si de vin fiert si trebuie sa gasesc sursa. Pupici la toata lumea.

Lasă un răspuns

