Lumea mea e simpla…

…about me

Vintage cu stil!

pe 1 august 2019

Relatia dintre 2 frati sau 2 surori este extrem de complicata si oricat de multe probleme si certuri vor aparea intre ei, mereu va exista o iubire bine cladita (pe care o vor nega adesea). Toti care avem frati ne aducem aminte de momentele in care am simtit ca suntem intr-o competitie permanenta cu celalalt. In acelasi timp am simtit adesea ca imi este alaturi si ca ii pot spune tot ce am pe suflet fara a ma gandi ca ma va judeca.

Atunci cand un frate imprumuta ceva de imbracat de la celalat nu se isca o cearta atat de mare ca atunci cand acelasi lucru se intampla intre doua surori. Haine sunt bunuri care sunt de neimprumutat pentru ca datorita lor, noi ne conturam imaginea in fata lumii. Acest conflict se poate aplana cu mare usurinta cumparand noi haine.

Uitandu-ma la hainele din acest magazin, mi-am adus aminte cat de mult imi placea sa fur care o bluza a mamei pe care o “transformam” intr-o rochie doar cu ajutorul unei curele sau a unei esarfe pe care o legam in jurul taliei. Abia asteptam sa ii arat mamei cateva obiecte vestimentare pe care le-a avut si ea in tinerete si asta deoarece am gasit un magazin cu haine vintage cu un aspect deosebit.
Avantajul hainelor vintage este acela ca respectivele piese de vestimentatie au trecut cu bine testul timpului si sunt apreciate desi au iesit din trend. Personal aleg tesaturile prespalate, care par sa aiba o uzura intentionata. Comerciantii stiu ca aceste haine au un pret mai piperat fata de cele uzuale / actuale, asa ca acordati foarte mare atentie pretului cat si produsului ca sa le puteti in balanta si, inainte de orice, va puteti intreba daca acel obiect vestimentar vi se potriveste sau vreti sa il cumparati doar pentru ca e vintage.
Mi-ar placea ca oamenii sa inteleaga ca hainele vintage nu inseamna haine second hand. Clipul de mai jos o sa va arate spiritul hainelor vintage.


Lasă un comentariu