Lumea mea e simpla…

…about me

Eleganța vestimentației bărbătești

pe 6 iulie 2016

Copilaria este o perioada frumoasa. Eu imi aduc aminte cu placere de ea, desi atunci am invatat ce inseamna munca pe camp in amiaza mare, cand soarele isi trimitea cele mai arzatoare raze. Oamenii pe care i-am intalnit mi-au influentat drumul vietii. Am invatat din greselile mele (chiar daca uneori nu de prima data), am invatat sa studiez oamenii inainte de a le acorda increderea mea.

Intr-o opera de a lui George Calinescu am gasit urmatorul dicton: iadul e paradis cu bune intenţii. Tinand cont de acest cuvinte, am inteles de ce unele persoane nu sunt ceea ce par a fii. Experienta de viata m-a invatat sa le deosebesc si am descoperit ca acele care imi plac, au si un simt estetic dezvoltat. Au o atitudine desavarsita, au maniere rar intalnite si mai au si aspiratii din ce in ce mai mari si mai indraznete.

despre_noi

Fiind femeie vreau sa imi indrept atentia catre barbati de data aceasta, penru ca noi suntem ochiul lor critic. De fiecare data cand intalnesc un barbat care se incadreaza in descrierea de mai sus, inseamna ca este o zi in care fac cunostinta cu eleganța vestimentației bărbătești. Acesti barbati poarta camasi elegante, camasi care trezesc in mine impulsul de a le atinge. In momentul in care ating materiale calitative, cum sunt acestea, ma las purtata de ganduri catre evenimente unde acestea pot fi purtate: o intalnire business, o ceremonie importanta, o intalnire casual cu persoane apropiate. Este o placere sa descopar o camasa care are in componenta ei 100% bumbac usor, dar stiu ca placerea este dubla pentru cel care o poarta.

Ochiul meu critic a fost invatat, de mama care este croitoreasa, sa caute detalii deosebite. Doua din cele mai importante detalii pe care pun accent sunt: nasturii sa fie cusuti manual  si etichetele sa nu deranjeze in contact cu pielea. Cu totii stim cat de suparator poate fi momentul in care un nasture se descoase (mai ales in timpul unui eveniment) sau cand eticheta nu iti da pace.

In momentul in care un barbat poarta o camasa, are o alura foarte interesanta. Din pacate atunci cand vara se apropie, rar mai am ocazia de a admira un barbat purtand camasa. Compania  Dragoș Prioteasa cunoaste toate necesitatilor barbatilor cand vine vorba despre acest obiect vestimentar. Un produs nou pe piata, care poate fi gasit la ei, este camasa de vara. O camasa care va atrage privirile multor femei dar si barbati.

2.lateral_2_6

Daca vrei sa ai parte multa admiratie, daca vrei sa cuceresti inima unei femei sau vrei sa ii lasi o buna impresie cuiva, poate chiar viitoarei mamei soacre, iti recomand designerul Dragos Prioteasa, el stie de ce ai nevoie.

 


Lasă un comentariu