Lumea mea e simpla…

…about me

Nedespartiti, increzatori si fericiti

pe 2 August 2016

Muncesc zi de zi, uneori muncesc si noaptea, ba chiar si in weekend. Muncesc cu oameni, cu sufletul lor care se teme de necunoscut, muncesc cu omul care isi uraste papucii de pacient. Imi doresc ca munca mea sa fie mai mult decat fizica, ca remuneratia sa fie mai mult decat financiara, ca relatiile legate sa nu fie mai mult de asistenta – pacient. Recunostiinta pacentilor este o sursa de energie. Vreau sa am parte de calitate, de umanitate, sa ma descopar si sa inventez cea mai buna versiune a mea.

Sa imi fie frica de munca? Poate de munca bruta, de flictele si alte rude asemanatoare lor. Acestea m-au impins sa o aleg pe sora lor mult mai placuta: munca intelectuala. Invatand am avut parte de multe satisfactii. Stop. Cine sunt eu sa impart lumea in doua? Indiferent ce alegem sa facem, cu totii trebuie sa avem parte si de relaxare.

Vacanta la mare este momentul potrivit pentru a elimina stresul, pentru a alunga tensiunea acumulata, pentru a petrece timp voios alaturi de persoanele pe care le iubesti. Motive sunt multe, placerile sunt gramada, dar bagajul cu care pleci la drum este foarte important. Uneori stau si cateva zile sa il fac, iar cand e gata, tot mai simt ca am uitat sa mai pun ceva in el. Exista si lucruri pe care nu uit sa le pun niciodata. Le pun printre primele lucruri pentru ca imi sunt indispensabile.

81563_20755_d

Dintre aceste lucruri vreau sa va arat perechea de papuci de care sunt indragostita, FASHION FLOWER. Imi este foarte draga, ador atingerea lor. Imi ofera relaxare, confort, ofera stare de fericire. Asta nu e tot. Ei sunt rezistenti, practici, confortabili si flexibili. Au ajuns sa fie o pereche foarte importanta pentru mine datorita aderentei pe care o au, pe orice suprafata. Cu o pereche de papuci ca acestia si ai uitat de anonimat. Pe scurt pot sa spun ca sunt finuti si eleganti.

PS: Iti doresti sa pleci un weekend la mare cu micul dejun și cu cazare asigurate? Orice produs cumpărat de pe zorilestore.ro reprezinta o sansa pentru indeplinirea acestui vis, totul oferit de sandalandala.ro. E timpul sa profiti de ce ti se ofera. Bafta!


2 responses to “Nedespartiti, increzatori si fericiti

  1. […] Premiul III: https://anamaria04.wordpress.com/2016/08/02/nedespartiti-increzatori-si-fericiti/ […]

  2. anamaria04 spune:

    multumesc mult, am sperat dar , de data asta, am si castigat !

Lasă un răspuns

