Lumea mea e simpla…

…about me

Etapa 13. NH Hoteles: Wake Up To A Better World

pe 1 noiembrie 2012

Perele sunt la mare cautare in acest sezon. Femeile le cauta pentru a face diverse preparate din ele. Eu am carat dupa mine ani de zile o para, pana in ziua in care am spus stop. Acum singurul lucru pe care il regret e ca nu am lasat-o mai devreme. Ca sa renunt la ea, a trebuit sa imi schimb stilul de viata pentru ca nicio dieta, niciun regim nu m-a ajutat. Asa am inceput sa renunt la anumite alimente, la anumite obiceiuri si ca rezultatul sa fie cel scontat am cumparat o bicicleta. Miscare si o alimentatie sanatoasa, e tot ce mi-a trebuie ca sa scap de kilogramele in plus. Efectele acestui stil de viata sunt numeroase. Unele se vad cu ochiul liber, altele (care sunt mai importante) le simt eu si las sa se vada doar fericirea pe chipul meu. Pot sa spun ca ma simt impacata cu mine si prioritatiile, in viata mea, sunt altele acum.
[…] Ca in fiecare dimineata imi verific casuta postala electronica si am vazut un email care imi aprindea un beculet, nu stiam daca e o reclama ascunsa sau chiar e real. Cu 2 saptamani in urma, fusese un concurs in care trebuia sa spui cea mai mare si importanta schimbare din viata ta. Premiul era o surpriza, fiind dezvaluit o data nu afisarea castigatorului. Norocul mi-a fost alaturi, eu am iesit triumfatoare, ca paduchele in frunte. Premiul era un voucher de calatorie catre una din destinatiile preferate, cazarea fiind asigurata la unul din hotelurile lantului international NH Hoteles. Bicileta nu stia ce bucurie mare imi facuse mie si ce beneficii adusese in viata mea. Alegerea trebuia sa fie una cu iz de libertate. Amsterdam, vin. Aici este raiul bicicletelor si NH Barbizon Palace era hotelul pe care il alesesem.
Drumul pana acolo nu stiu cum a trecut. Abia asteptam sa impartasesc bucuria mea pe doua roti alaturi de alte persoane care au aceasta cultura in sange. Norocul se pare ca nu avea sa ma paraseasca. In oras tocmai se organiza un tur al orasului si al imprejurimilor pentru turisti. Cand am sosit, receptionea m-a intampinat cu un zambet larg cu care nu eram obijnuita, dar mi-a placut. Era ca si cum mi-ar fi urat „Buna dimineata” si nu prin cuvinte. Plutea in aer o stare placuta si imi placea cum ma inunda. Simtisem aceasta stare de cand intrasem in hotel. Dupa un mic dejun ca acasa, am plecat catre locul stabilit, de unde urma sa inceapa cursa. Am fost bine primita in grup si pe parcursul zilei m-am simtit extraordinar. A doua zi urma sa aiba loc o intalnire in care sa impartasim parerile. Seara telefonul meu suna de zor, parca vroia sa imi dea o veste rea. Chiar asa a si fost, intalnirea se anulase, locatia respectiva fusese inundata. Am inchis telefonul si am coborat la receptie. O alta receptionera m-a intampinat cu acelasi zambet. Parca il lasau de la tura la tura. I-am spus ca trebuie sa ma intorc, in tara, mai devreme. I-am povestit motivele. Mi-a zambit si mi-a spus sa astept 5 minute. Hmmm, credeam ca se va intrista, macar de fata cu mine. A revenit cu administratorul hotelului si mi-a spus ca au o sala libera si ca am putea sa o folosim. I-am spus un DA mare si raspicat. Am urcat in camera, am anuntat grupul ca am gasit o sala libera chiar la hotelul la care eram cazata. Bucuria se simtea in glasul lor. Adevarul este ca eu nu indraznisem sa ii intreb daca au o sala libera, era prea din scurt si ca eram obijnuita cu „nu se poate” al romanilor. Iata ca „se poate”. “Agua de la Tierra” urma sa fie partenera mea pentru intalnire si a avut grija sa ma aranjeze asa cum stie ea mai bine. Eram umita de acel 7 (ani). Acest numar este magic.
Intalnirea a decurs exact asteptarilor, am ras, am povestit, am descarcat pozele cu mare usurinta. L-a plecare i-am cerut receptionerei un pix si hartie sa notez un numar de telefon. Draguta cum era, mi-a intins un set (carnetel si pix) si mi-a spus sa il pastrez. Imediat am observat ca erau ecologice si pentru confirmare personala, aveau scris pe ele acest lucru. Acest lucru demonstreaza grija si fata de mediu, nu doar fata de clienti.
Multi clienti de ai hotelului apeleaza la serviciul lor de inchiriat biciclete. Angajatii incurajeaza grija pentru mediu. Eu ii pot numii promotori in campania de reducere a emisiilor de CO2.

( bicicleta mea, ma insoteste peste tot )
Superblog 2012 – Etapa 13


Lasă un comentariu