Lumea mea e simpla…

…about me

Placerea de a conduce, oriunde te-ai afla !

pe 31 octombrie 2016

Offf , am nenumarate amintiri din scoala de sofer. Viata la volan este o aventura si mai ales cand esti femeie. Eu am inceput sa conduc cu adevarat in momentul cand am stiut ca masina este a mea si nu imprumutata. Din acel moment am inceput sa ma feresc de alti conducatori. Problema unui incepator e aceea ca nimeni nu il ia in serios cand povesteste ceva din trafic. Toata lumea il vede pe el vinovat sau ca are o imaginatie bogata. Lucrurile astea mi s-au intamplat tocmai mie.

La inceput am avut un soc, nu ma asteptam sa fiu judecata prin prisma scolii pe care o urmasem. Da, stiu ca Jurnalismul iti dezvolva imaginatia dar cu o limita. Uimita, socata chiar dezamagita de reactia celor din jurul meu, am sunat-o pe prietena mea care imi fusese ca o sora. Ea a ales drumul tuturor posibilitatilor si a urmat o discutie interesanta cu ea. Ea, acum, nu mai conduce fara navigație auto. Imi venea sa o intreb ce e aia, dar noroc cu rabdarea berbecului din mine.

Stii, aici drumurile nu sunt ca in oras la noi, aici ai ceva de mers cu masina. Trebuie sa iti marturisc ca la inceput ma fura peisajul. Una e sa vezi caini pe strada si alta e sa vezi elani. Aici am reusit sa imi iau o masina asa cum mi-am dorit, cu multe optionale. Chiar daca bugetul aici mi-a permis sa imi cumpar masina la care visam impreuna, sa stii ca rapiditatea cu care aceste sisteme este una fantastica. Camera penru filmare trafic este excelenta. Imi aduc aminte de o intamplare cand multi elani s-au pus in mijlocul strazii si chiar au spart un far de la masina. Ei nu sunt agresivi, dar nu stiu ce au vrut sa faca. Problema era ca masina era a sefei si fara camera nu cred ca ma credea.

Elani? Ce sunt aia elani? Oare sunt rude cu renii ? Offf… Unde ai fost Ana la ora de zoologie?

La inceput nu gandeam sa am o masina fara kitcar sau fara GPS. Pai sa vezi. Dorul de tara nu dispare, din contra el se amplifica. Toata ziua eram cu parintii in telefon si vorbeam despre orice. Despre ce a facut vecinu cu masina lui din 1980, ce a facut cu pisica pe care noi o chinuiam, orice. Cum o buna parte din timp am ajuns sa o petrec pe drum si cum amenzile sunt enorm de mari, kitcar-ul este sfant. Este funny atunci cand ma opreste politia si aud graiul nostru si nu il recunosc absolut deloc. Faza asta, la cat de simpla pare, atat de mult ma binedispune de nu iti vine sa crezi. In Romania stiu ca este o chestie frecventa sa vorbesti la telefon cand conduci, dar nu si aici. Oricat de experimentat crezi ca esti, eu iti recomanda sa cumperi un kitcar.

Iti spuneam si de GPS. Aici ai nevoie de adevarate harti ca sa ajungi la destinatie si chiar acasa. Acum fara gluma. In primele luni nu am condus si mai mult admiram peisajul cand mergeam cu masina , dar din dreapta. Apoi cand am trecut la volan, Miky m-a intrebat daca stiu sa ajung acasa si i-am spus ca sigur, doar am vazut acel drum de multe ori. Ei bine, realitatea era alta. Nu am ajuns acasa decat dupa peripetii. Cand am vazut ca nu mai recunosc nimic, am setat GPS-ul. Logic ca nu i-am povestit atunci ca mandria mea nu voia sa lase capul plecat. Acum o saptamana mi-am achizitionat navigatie dedicata cu android Ford Focus. Da !!!!! Am ramas fan Ford, dar de acum in colo GPS o sa fie prietenul meu cel mai bun.

com-volan-ford

Acum dupa atatia ani de locuit aici ma intreb, cine oare isi mai cumpara o masina fara navigații auto? Cu timpul am aflat ca romanii nostrii de la Turda, Edotec, sunt experti in multimedia pentru auto. Cameră marșarier, sistem camere 360, senzori de parcare sunt doar cateva din optiunile pe care le consider necesare pentru siguranta noastra la volan. Nu, nu-mi spune ca fierul e fier si se indreapta ca nu e chiar asa. Te doare sufletul sa iti vezi masina lovita. Aceste optiuni m-au salvat de mii de ori si cu ajutorul lor pot spune ca parcatul masinii e o placere. Adio stalp pe care l-am lovit pentru ca nu l-am vazut din cauza portbagajului prea inalt, ca era stalpul in unghiul mort, adio motivatii. Acum este o placere sa mergi cu masina.

Tu mai stii cand ne uitam pe geam si numaram bornele de kilometraj ca sa treaca timpul mai repede? Ma gandesc cu drag la acele vremuri, dar azi pasagerii se uita la filme în mașină, asculta muzică în mașină. Este fascinant ca mergi cu masina in zilele noastre.

O ascultam cu drag tot ce imi povestea si pot sa spun ca am simtit o mica invidie, dar mi-am revenit repede. Eu am fost cea care a spus nu, eu raman aici , acasa la noi. Cine stie, intr-o zi poate o sa apelez si eu la aceasta firma romaneasca pentru ca preturile lor nu sunt de speriat.

SuperBlog 2016


Lasă un comentariu