Lumea mea e simpla…

…about me

Haina, pansament colorat pentru suflet

pe 16 noiembrie 2016

Au fost ani in care am uitat de mine, au fost ani in care persoana mea nu a contat pentru ca lumina ochilor mei era mai importanta, iar aceasta lumina era EL. Cu timpul ajunsesem o persoana foarte stearsa, eram o persoana care nu se aprecia deloc si sfarsitul iubirii lui pentru mine a venit. A fost un soc, a fost o lovitura la care nu ma asteptam. Simteam ca toata viata traisem intr-un glob de cristal sau mai bine zis in umbra lui.

Trezita intr-un mod brutal, a trebuit sa imi recladesc viata. Daca as exagera putin, as spune ca am invatat si sa merg si sa mananc din nou. Manierele se invata usor dar in timp. Trebuie doar sa vrei si sa fii atenta la ce se petrece in jurul tau. Respectul de sine se recastiga, te remontezi piesa cu piesa, ca un adevarat puzzle.

Dintr-o data simteam ca am prea mult timp liber la dispozitie, timp pe care voiam sa il folosesc in folosul meu. Dupa ce ranile s-au inchis, era timpul sa le acopar cu o haina frumoasa. Ochii mi s-au oprit asupra site-ului Answear, aici am gasit haine compatibile cu sufletul meu, haine care imi spuneau sa le iau acasa. Da, exact asa. Imi simteam toate simturile extrem de active si dornice sa iasa din anonimat, dar nu oricum. Simteam ca facusem un pariu cu mine insami. Im mintea mea ma simteam chiar ca personajele din emisiunea Pe muchie de cutit.

Toata viata nu purtasem rochii, dar acum simteam cum sufletul imi cere un stil anume de rochii. Am gasit unele foarte frumoase in acest magazin online. Imi placeau atat de mult pentru ca erau lejere, comode, sexi, provocatoare dar in limite acceptabile, erau tot ce voiam sa am acum si chiar sa fiu. Hainele, ca si incaltamintea, iti dau un plus de incredere in tine. Vazand rochiile pe care mi le doream atat de mult, le vedeam ca pe un pansament (cei drept unul mare si colorat) pentru suflet. De exemplu imi place foarte mult ROCHIE BELLEVILLE. Imi place aceasta rochie pentru ca are ceva din misterul pe care il gasesti la o asistenta cu ochii fulgeratori si asta imi doresc sa devin.

answear.ro

answear.ro

Tinuta pe care mi-o aleg imi da incredere in mine, imi inspira curaj si ma simt mai bine cand sunt admirata pentru gusturile male. Acest gest extrem de mic, cantareste mult pentru psihicul meu grav afectat in trecut, iar cand vad atatea zambete in jurul meu, simt ca sunt pe drumul cel bun si ca toata viata nu am trait in umbra cuiva, ci am avut nesansa sa intalnesc persoane nepotrivite.

O haina se poarta cu atitudine, in felul acesta o pui in evidenta, o valorifici si chiar ii poti creste pretul si asta datorita individualitatii tale. O tinuta reusia este tinuta care iti evidentiata silueta, te ajuta sa fii la inaltine (la propriu, dar si la figurat) si trebuie sa aiba ceva disting ca cei din jurul tau sa te retina sub o forma sau alta, dar mereu intr-o nota pozitiva. Nu trebuie sa uitam sa o accesorizam corect si aceasta poate sa fie reteta prin care poti sa stergi orice urma de durere din suflet.

liftmeup

SuperBlog2016


Lasă un comentariu